Raglan eenzaam en alleen

10 april 2013 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Alle Belgen zijn terug naar the mother country - vanochtend de laatste 2 exemplaren gaan afzetten aan Auckland Airport. Snel weg uit de grote stad en doorgereden naar Raglan waar naar verluidt de "longest left-hand break in the world" gesurfd kan worden. Het is even terug wennen aan alleen zijn, maar ook terug wennen aan meer plaats in den Toro. Daar komt nog eens bij dat de bus plotseling terug naar dennennaalden en rozenbloesem riekt en niet meer naar zwavel en rottend karkas.

Het waren 6 boenkers van weken, merci Lauwe, Bruur, Gabby en Thierry! Efkes uit het zwart gat der eenzaamheid kruipen en dan beginnen aan een nief hoofdstuk getiteld vollenbak surfe!

Hier nog wat foto's van de jongens van plezier!

1. Tante Kris10:
    10 april 2013
    Hoi Joroen,
    Dat is gewoon allemaal kei en dat moet nogal eens kei geweest zijn, geuren inclusief!!! We wensen jou een schitterende volgende episode! Geniet ervan man! Surf dat daar maar te pletter! x x x
  2. Papa:
    11 april 2013
    schud eens met je kop, Jeroen, herontdek the lonely ranger in jezelf en nip met gezonde mate van wat Oceanië nog te bieden heeft...
    en als de zomer ginder op is, kom dan maar genieten van wat hopelijk nog overwaait naar ons
  3. Nonkel Jan:
    11 april 2013
    Wat zie ik daar? Parachutesprongen, een paar hechtingen? Je zult nog aardig wat verhalen moeten vertellen, buster.
    Vanwege Moeke bedankt voor de lieve kaart!
    Nonkel Jan
  4. Thierry:
    11 april 2013
    aa Gille ik ben terug aan het wennen aan het Belgisch weertje en landje!! maar jij bent ook fantastisch hard bedankt voor de bangelijke 6 weken!!
  5. Laurens Dewilde:
    18 april 2013
    Kia Ora Jeroen!
    Check solscape eco retreat, superfijne plek, vlak bij manu bay. En probeer indicators maar ns te surfen. Ga ook ns langs Lin van craenenbroeck in stewart street nr 24, zeker de groeten doen, superlieve madam, werkte vroeger in den decathlon van antwerpen en woont nu al lange tijd in Raglan. En als je tziet zitten ook even stoppen in Orca restaurant, groetjes aan Morgan! Ik word al helemaal jaloers man, Raglan is Heaven!!!! Beste koffie@raglan Roast! En als de surf ni meezit kan je nog even het paradijselijke bridal veil falls bezoeken, magisch!! Genoeg dingen om hande jong, geen tijd om eenzaam te zijn!!
  6. Papa:
    21 april 2013
    The Antwerp Ten Miles... veel loopschoenen onder schoen volk, amai!
    Wel naïef en vruchteloos uitgekeken naar dat ene paartje 47.