raglaaaang

30 april 2013 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Blitzupdate! Na drie weken geleden de belgische boys afgezet te hebben in Auckland zit ik nog steeds in raglan - bekend om zijne lange golf -, en wel om de reden dat het hier best aangenaam vertoeven is! Praktisch elke dag goede golven (vandaag wat te goed, daarnet ettelijke buffels van formaat op mijn hoofd gekregen), een fantastische "camping" (een wei waar je 5 dollar betaalt voor koud water en wc's, all you need want ge kunt perfect baden in een porseleinen pot), en een hele resem boeiende mensen leren kennen! Enkele dagen geleden ondernamen we een roadtrip richting New Plymouth (3 uur zuidelijker) om aldaar Xavier Rudd in volle glorie te aanschouwen. Ik begin me hier stillaan gesettled te voelen, ik zou zelfs durven zeggen dat ik in een routine zit, dus het wordt tijd om mijn strakke leren avonturiersbroek weer aan te trekken! Een trip naar Northland staat op de planning (magic surfbreaks, dikke boomstammen, grotten, hobbits, trollen, schapen en kwezels) - maar die planning begint pas wanneer de golven in Raglan terug in hun hol gekropen zijn. Mij vergezellen zullen: Frank The Tank (Nieuw Zeelands - Amerikaans - Duits filosoof) en Joe (a fine young actor from the UK). Foto's (de volledige 3 of 4 die ik hier gemaakt heb) zijn voor een volgende keer want mijn fotografeerkanon ligt nog in den Toro! See you later bro, sweet as!

1. Moerie:
    30 april 2013
    Ei "strakke lere avonturiersbroek" haha
    Ik stel mij daar vuile dingen bij voor. Btw wat zijn kwezels?
    Amuseerd u nog peirdekop!
  2. Vincent Peeters:
    1 mei 2013
    Zo te lezen perfect weer om te surfen.
    Veel plezier!
    Vincent
  3. Ruben peeters:
    13 mei 2013
    Hey Jeroen

hoe is het daar?
    hou jij 2 juli vrij want dan is heel de familie 's avonds uitgenodigd om de 25e huwlijksverjaardag van nonkel Koen en tante Gerd te vieren

het beste nog

Ruben
  4. Carole:
    14 mei 2013
    hey jeroen
    ik heb zowat u reisverhaal gelezen t's zeer interessant ,ik las
    dat gij al paar landen heb bezocht vb finland en zweden zelf ben ik ook zeer groot reisliefhebber ,ik heb nog niet zoveel reiservaring als jij ben zelf al naar wales ,geweest rondtrekken dat was met joker ,en citytrips tot nu gedaan maar ik ga meestal mee met reis organisatie's als joker en kriskras om reiservaring op te doen en ervaringen van andere te horen ,ik zag dat gij naar finland zijt geweest zelf zou daar ook eens naar toe willen gaan hoe viel dat land mee en wat zijn u ervaringen ervan ,zelf zou ooit wereldreis willen doen maar misschien is beter om zoveel mogelijk ervaring op doet tijdens het reizen met organisatie's zeker ? ik zou graag als mogelijk is contact met u op te nemen via facebook ofzo ik weet niet of gij facebook hebt je kan mij terug vinden via facebook op carole storms oke tot de volgende
    grtz carole