this is the end

11 juni 2013 - Wijnegem, België

Beste lezers,

aanschouw mijn laatste post (niet zonder enige moeite, dankzij dit crazyazerty toetsenbord). Alle vluchten zijn vlot verlopen, het eten viel best mee, het zwart gat heeft momenteel nog een broek aan, en het weerzien was weerzinwekkend in goede zin.

Hier wcht mij een stapel post om door te nemen en een stapel verantwoordelijkheden om op te nemen, maar eerst op het gemak acclimatiseren aan die tropische temperaturen hier!

Bedankt om al die maanden mijn avonturen te lezen, tot in den draai!

Jay

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anouk Muylle:
    Oooohhh :)
  2. TantAnnick:
    11 juni 2013
    Fijn te horen dat je terug in ons inneminnielandje bent, Jeroen!
    PS1 En jij bedankt om ons al die maanden uit ons saaie bestaan te wekken en ons mee op avontuurlijk sleeptouw te nemen :-)
    PS2 En extra bedankt voor al die stilistische pareltjes (zonder dat je 't weet) die uit je querty-pen vloeiden zonder enige moeite - daar kunnen mijn leerlingen nog wat van opsteken! :-D
  3. Tante Kris10:
    11 juni 2013
    Dag Jeroen, ik ben zowaar ontroerd (niet om te lachen hé!). En ik beaam wat TantAnnick zonet schreef! Graag voeg ik er nog aan toe: "den overgang" (nee, niet de overgang waar ik mij stillekesaan in zal bevinden) zal makkelijk zijn, vermits de zonnewarmte op jouw komst gewacht heeft. Nu ze jou hier ziet durft ze al eens flink uit de hoek komen. Kom maar goed op uw effen en hou de broek aan! x
  4. Tante Anne-Mie:
    hello!
    Ik kan niet anders dan jouw andere tantes bijtreden!
    Welkom thuis in ons kikkerlandje (waar het toch ook goed toeven is...), geniet van het weerzien en van frieten met stoofvlees, en een echte belgische pint of twee.
    Groeten van de Wochterberg!
  5. Nonkel Filip:
    11 juni 2013
    Jeroen, misschien vallen wij nu wel in een zwart gat omdat we nu verstoken blijven van je reisverhalen. 't Was een plezier om ze te lezen. Een goeie start van je post-Nieuw-Zeeland periode !
  6. Nonkel Jan:
    12 juni 2013
    G'dye aghine, Bruce ...
    (Krijg je 't ontcijferd?)
  7. Carole:
    13 juni 2013
    hey
    welkom terug in regenachtige Belgie ,ik weet niet of gij mijn bericht heb kunnen lezen ,maar neem eerst u tijd om terug aan te passen aan dit landje dat Belgie noemt ,heb steeds u verhalen gevolgd en foto's gezien waar in reisliefhebber als moi alleen jaloers kan op zijn ,oke tot nog eens

grtz carole